meaning of kawan/ferenz

Thursday, October 14, 2010



hiii!!!!......ekceli hidup adalah satu hikmah yang kita wajib renungkan bersamer...hihihh...cam tragis jer citer aku nii kan.....ekceli lam ksempatan ini aku ingin share dgan korang bout me........fareez....huhu.....simple n full meaning of name......tanpa aku sedari aku tlah mmpunyai knalan yang beribu2 banyaknya dari setiap plusuk ngara ..........(malaysia bkan thailand cam hometown aku lam fb tu taw)......kata orang "kawan adalah pyambung nyawa"....betulkah?-bagi akulaaa........datz statemnt logic......sebagai cntohnyer..............katerlahhh...........ataw permulaan ayatnyer yang bermula dgan perkataan....allkeysah........korang tunggang superbike(hayabusa)...tetibe tanpa disedarii pada right hand side corner.....pader titik ataw crown jalan korang berader pader darjah kecndongan -5%......korang tidak dapat menyetabilkan hayabusa korang..lalu ...boooommmm..langgar divider...alamakkk!!!!!....adoyaiiiiii..............hayabusa yang 1300cc tuu tbalik n korang tjatuh dariinyer( tu laa)......


situasi 1:nak dijadikan cerita lalulah satu kancil(sejenis kereta bkan binatang)........ n drivernyer lak korang langsung xknal.....pader pndapat korang laaa.........si driver kancil tuu tolong papah korang naek kete yer o sajer tgok...-aku rase peratus untuk yer tolong adelah rndahh....kcuali lahh ...driver tuu mang jniss yang hatiiii baekkk....stuju x???

situasi 2:lalulah sebuah bmw 18 karat.........n drivernyer adalah besfren kepader besfren besfren kamu(maksudnyer kawan kamuu laa tuu)...........aku rase tanpa segan sili yer angkat korang yg blumur ngan darah masuk keta yer yg kusyennyer slmbut balduu.....time tuu mesttt dorang xkesahhh...haaaaaaa inilahh gunaa kawannnn...........

moral of da story kawan aderlah sgat pnting lamm hidup...bkan time susahh jer.....time snang.......times square pon ok gak...huhuhuhhuh

0 comments: