siapa kyu suker antena

Saturday, October 9, 2010

Judul ini mungkin boleh dianggap lucu dan tidak terlalu serius , tetapi sebenarnya dalam belajar mengenali diri sendiri adalah sebahagian dari proses menemukan Aku Sejati (jati diri yang sesungguhnya). Selain itu mengenali diri sendiri juga seharusnya merupakan tahap awal dari proses Siu Sing Yang Sin (revisi jiwa dan raga), kerana tanpa mengenali diri sendiri bererrti kita tidak mengetahui apa dan bagaimana diri kita ini, celoteh panjang lebar x guna...........jom kiter selongkar sape Kyu Suker Antena.....jeng3
haii semua namer sayer kyu..orang panggil sayer kyu..mak sayer pon panggil kyu....sejarahnyer orang mang panggil sayer kyu....nak dijadikan cerita.......sayer niii jenis yg suker mengiktiraf orang....mula2 parents sayer ,cikgu sayer n jurulatih sayer...ok sebelum meneruskan cerita pasal jurulatih sayer sayer pknal laa sedikit sbanyak pasall sayer....sikit jer ...byak2 cikgu cakap pnat......sayer nii orang 'klate" bukan jawe.......kampung sayer jauh darii lokasii sayer ...namer kg pon kalo korang dgar pastii tguling2...meniarap.....side roll laa lam bahase askar.....nmer kg teratak bonda sayer ialah"TEGAYONG"..hahhahaha........sayer pon xtaw sapelaa yg kasii namer tuu...bukan buruk tapii lawak......mungkin orang kampung sayer dulu2 pandaii silat gayong kot.....daa smaa pandaii jadii laa te...gayong........ooppss luper lak...daerah kota bharu laa....ataw namer facebooknyer newcastle.....bange x.....mestii laa sayer bangge ngan kampung halaman sayer.........tanah tumpahnya darahku.......bkan darah jer..air pon tumpahh.........sayer nii minat maen bola ..tapii xsefemes pele o maradona arr...tapi bakat cam messi tu terserlah arr..
setelah menghabiskan 1+6 tahun di sekolah rendah, 5+0 tahun di sekolah menengah...aku skang berada dalam satu sistem yang terlalu berdisiplin dan mnjadi sandaran kepada masa depan negara

kalo time skola rendah dulu..asal cikgu tayer jea......

Cikgu 1:fareez per citer2 kamu

Aku:nk jadi askar cikgu

Cikgu 1:naper nak jadi askar?

aku:nk maen tmbak2 cikgu

Cikgu:;ishk2...bdak niiiii

Bilaa daa masuk skolaa mngahh cikgu tayer ag

Cikgu2:fareez per cita2 kamu?

Aku:nk jadi engineer cikgu

Cikgu2:sbab nak jadi engineer

Aku:sayer nk create something yang baru tuk digunakan pada masa akan datang.....hahhahahahaa lawak2...poyo jer jawapan

Tapi aku bersyukur sangatt...bilaa daa abis SPm aku bakal berjaya tuk merealisasikan cita2 aku yang aku sajer2 mgarut maser dulu.....aku bakal mjadi seorang pgawai tentera yang berkelulusan engineering....maniss macam maduu ase...hhahahaa

Kalo korang nak taw hobi aku ialah memancing....nak jadikan cerita yang dongeng........pada masa dulu..aku slalu g mmancing...balik lwat n kna pkul ngan abah aku.......tapii berbaloiii baiii..aku dapatt ikan besarr...naseb baek x bawak balik josh jer....kalo korang nak taw kat umah aku adert bmacam2 jniss alatan tuk mmancing.........kalo dulu aku mgamuk kat parents aku tuk bagi aku duit blii jorann.......dapat pnampar sbijik..dapatt arr joran satu......hahhahaa......untung2.......

.nantii arr aku sambung coretan tang aku nii..aku nk mandii n g battle of da band sempena convofest kat upnm...hahhahaha enjoy.......
.


Bottom of Form

0 comments: